English

ODBROJAVANJE - na piru s Držićem i Nalješkovićem

Datum objave: 01.02.2018.
  • Više
  • Izvedbe
  • Fotogalerije

PREMIJERA

Dubrovačke ljetne igre i Akademija dramske umjetnosti u Zagrebu

ODBROJAVANJE - na piru s Držićem i Nalješkovićem

 

Režija: Lea Anastazija Fleger, Marina Pejnović, Hrvoje Korbar

Kostimografija i scenografija: Zdravka Ivandija Kirigin

Dramaturgija: Nikolina Rafaj, Nina Bajsić

Oblikovanje svjetla: Marko Mijatović 

Scenski pokret: Ema Crnić

Asistent kostimografa: Ana Fucijaš

Studentica produkcije: Romana Brajša

Prijevod teksta na suvremeni dubrovački i jezična savjetnica: Doris Šarić Kukuljica

Prijevod teksta na starodubrovački: Matko Sršen

 

Izvode: studenti Odsjeka glume ADU Zagreb

Organizatorica vjenčanja, Služavka, Japanska mladenka (Cio-cio-san) – Maruška Aras

Organizator vjenčanja, Terorist 21. st., Master of ceremony/Pomet – Boris Barukčić

Mlada 21. st., Sluškinja – Lucija Dujmović
 
Fjora, Mlada 17. st., Mladenka – Vini Jurčić
 

Kum, Antivodič 21. st., Mladoženjin sluga – Rok Juričić

Žena ’91., Mladoženjina majka/Jeđupka – Iva Kraljević

Miljenko, Mladoženja 17. st., Mladoženja – Filip Mayer

Antunin 17. st., Mladenkin brat/Šeik – Tin Rožman

 

Statisti:

Ana Cvitanović

Paula Japunčić

Matea Šišić

Jelica Čučević

Rela Petrić

Mislav Stanković

Aida Machiedo

Matilda Perković

Igor Jurinić

Vid Ćosić

Marko Capor

Matija Vojvodić

Zahvaljujemo Barbari Bourek na posudbi kostima iz predstave Madame Butterfly i Ansamblu narodnih plesova i pjesama LADO

 

Projekt se bavi redefiniranjem ideje ambijentalnoga kazališta u smislu u kojem ono postoji u Dubrovniku od 14. stoljeća pa sve do suvremenih postavki na festivalu Dubrovačke ljetne igre. Projekt počiva na tekstološkim, teatrološkim i kulturno-antropološkim analizama odabranih dramskih djela renesansnih dramskih pisaca Nikole Nalješkovića i Marina Držića te obuhvaća dijelove njihova opusa: pastoralno-idilične drame, pokladne, pirne igre, mitološke drame s posebnim naglaskom na pirne predstave koje su se izvodile po kućama građana Dubrovnika. Projekt će posebnu pažnju dati i različitim nedramskim zapisima iz života renesansnog Dubrovnika koji opisuju različite oblike teatralizacije privatnosti na razmeđu usko teatroloških i antroploških studija.

U prvoj fazi projekta, studenti plesa, glume, dramaturgije ADU Zagreb pod vodstvom svojih mentora istraživat će povijesne i teatrološke zabilješke o renesansnom kazalištu u Dubrovniku s naglaskom na antropološke I teatrološke osobitosti pirnih drama i običaja u renesansnom Dubrovniku, lokalitete, kontekst i okolnosti nastanka i izvedbi pirnih drama iz opusa Držića i Nalješkovića. Nadalje, istraživat će se povijest izvedbi renesansnih pirnih komada s naglaskom na produkcije nastale na Dubrovačkim ljetnim igrama u posljednjih 68 godina.

U drugoj fazi projekta istraživat će se koje se ideje izvedbe svadbi njeguju u suvremenom Dubrovniku, koji tragovi složenih antropološko-teatroloških običaja postoje u mikrozajednici Grada danas te mogu li oni postati područje nekih novih izvedbi privatnosti. Istraživanje će uključiti građane Dubrovnika, materijale dostupne iz medija i arhiva. Istraživanje će biti finalizirano izvedbama novih pirnih tekstova nastalih na podlozi renesansnih pirnih komada, ali i recentnih svadbenih običaja Dubrovnika.