English

Petra Hrašćanec: SKUPA

Datum objave: 10.05.2021.
  • Više
  • Izvedbe
  • Fotogalerije
  • Umjetnici

SKUPA

Koreografija: Petra Hrašćanec
U suradnji s izvođačima: Viktoria Bubalo, Ema Crnić, Lara Frgačić, Tessa Ljubić, Ariana Prpić, Una Štalcar Furač 
Glazba: Alen i Nenad Sinkauz
Scenografija i kostimi: Zdravka Ivandija Kirigin
Oblikovanje svjetla: Marino Frankola
Vizualni identitet: Danijel Žeželj
Produkcija: Tena Bošnjaković
PR: Ivana Sansević
Fotografija:Neven Petrović
Video: Neven Petrović
Produkcija: Umjetnička organizacija 21:21

 
U koprodukciji s mrežom Pan – Adria: Zavod EN-KNAP, Mediteranski plesni centar - Zagrebački plesni ansambl, Hrvatski kulturni dom na Sušaku, KUD Moment, SNG Nova Gorica i Zagrebački plesni centar

Sufinancirano sredstvima: Ministarstva kulture i medija, Gradskog ureda za kulturu grada Zagreba, Zaklade Kultura nova, Ministrstva za kulturu Republike Slovenije, grad Ljubljana odjel za kulturu, grad Maribor, grad Gorica

 

Kada gledamo, vidimo (horizonte koji se tope, luke u daljini koje nestaju) koliko smo jučer napravili; kut oka (oko vas) i tebe.
Kada pjevamo, ne prepoznaješ nas.
Kada govorimo, ne prepoznaješ nas.
Titraš.
Kada gradimo, stavljamo (ruku po ruku, luku u luku, stopalo, oko tebe), tijelo po tijelo.
gradimoKadamožemoiznamo

Samo ti se čini.
Samo smo skupa.
Nema nikog drugog.

 

SKUPA je plesna predstava za šest izvođačica, koja se, njegujući apstraktni modus rada, zabavlja proizvodnjom pokretnih slika. Petra Hrašćanec je dobitnica nagrade za najbolju koreografiju strukovnih udruga UPUH i UPU Puls u 2020. godini. 

Proizvodnja značenja prepuštena je gledateljevom oku, dok glazba, scenografija i kostimi kreiraju polifone označiteljske potencijale . U istraživanju koreografskih postavki krenuli smo od korskih igara kao premise zajedništva na sceni, dok se u montaži materijala  najviše koristimo pretapanjima, akcentuirajući kaleidoskopsku prirodu događanja na sceni.

Polazišna točka rada na kompoziciji i zvuku predstave je „field recording“ pčelinjaka koji digitalnom manipulacijom otvara prostore i stvara ritmičke pulsacije spajajući se s atonalnim vokalizmima plesačica.

Minimalističnom scenografijom, britkih i čistih linija te upotrebom materijala koji nije namijenjen funkciji usmjeravam pogled gledaoca na ono sto želim da percipira. Percepcija je usko povezana sa svijetlom,izvođačem i glazbom. Reflektirajuća površina u interakciji sa svjetlom otvara  perspektive koje su  u suodnosu s glazbom te tvore krajolik gdje sam izvođač ima prostor protoka vremena.