English

FILIP MERČEP & NICOLAS SINKOVIĆ, udaraljke i elektronika

Datum objave: 16.03.2017.
  • Više
  • Izvedbe
  • Umjetnici

Dijalog

autorski projekt 

 

Filip Merčep - udaraljke, koncept

Nicolas Sinković- udaraljke, elektronika-u stvarnom vremenu

Filip Merčep & Nicolas Sinković- glazbeni koncept

Davorin Erceg- vizualni dizajn

Luka Jerković- producent

Marko Mijatović - oblikovatelj svjetla

Program za recital na Dubrovačkim ljetnim igrama nastao je u želji da se suvremenim pristupom naglasi jedinstvenost festivala. Iz toga se stvorila ideja za predstavljanjem multimedijskog projekta koji će, u skladu s tradicijom dubrovačkog njegovanja ambijentalnog teatra, ostvariti Dijalog između suvremene umjetnosti i scenskih prostora unutar zidina. Koristeći bogat raspon udaraljki sa svim akustičkim svojstvima, elektroničke zvukovne mogućnosti te vizualni dizajn istraživat ćemo skrivene priče i stvarati zvučne slike prostora koji kao pozornicu koriste cijeli dio grada. Takav pristup u kojem parametri zvuka i prostora međusobno određuju cjelokupni koncept omogućava da se manipulacijom audio-vizualnim efektima naglasi karakter lokacije te dobije prilika da svaki projekt u budućnosti bude jedinstven. 

- Filip & Nicolas, autori 

 

Nicolas Sinković i Filip Merčep dugogodišnji su kolege na udaraljkaškoj sceni. Suradujući u raznovrsnim glazbenim projektima pronalaze zajednički pravac te započinju projekt u kojem publici žele predstaviti glazbu na suvremeni način, težeći tome da u  svakoj kompoziciji naglase strukturu, boje i karakter djela multimedijalnim efektima i specifičnim ambijentima.

Njihov prvi konceptualni projekt predstavili su na 41. Osorskim glazbenim večerima u kojem su cijeli grad Osor pretvorili u koncertnu pozornicu. Svaka kompozicija recitala je izvedena u posebnom ambijentu koji je najbolje odgovarao karakteru te kompozicije (Crkva, Glavni trg, Aleja bisti, Gotovčeva poljana). Da bi povezeli kompozicije i pozornice na raznim mjestima, zvučnicima su okružili cijelu lokaciju I tako uokvirili Grad u jednu zvučnu sliku. Publika je hodajući od pozornice do pozornice prolazila kroz elektroničke interludije, kompozicije koje su motivima povezivali djela na recitalu. Takvim koncertantnim pristupom, s iznimno puno dinamike i raznovrsnih glazbenih doživljaja, od baroka, suvremene, elektroničke do ambijentalne glazbe ostvarili jedinstven koncert pohvaljen od kritike.