Koreograf i redatelj: José Carlos Martínez
Dirigenti: Vjekoslav Babić, Berislav Šipuš
Kostimograf i scenograf: Iñaki Cobos Guerrero
Oblikovatelj svjetla: Deni Šesnić
Asistentica koreografa i redatelja: Ana Elena Martin
Asistentica kostimografa: Mia Rejc Prajninger
Asistent scenografa: Benjamin Amado Miranda
Baletni majstori: Mihaela Devald Roksandić, Milka Bartolović Hribar, Pavla Pećušak, Andrej Barbanov, Tomislav Petranović, George Stanciu
Izrada oglavlja i ukrasa: Ana Trišler
Izrada oglavlja dvorjana: Tihana Cizelj
--
Giselle, seoska djevojka: Asuka Maruo / Iva Vitić Gameiro / Natalia Kosovac / Rieka Suzuki Sumitomo / Hinako Shinzaki
Grof Albrecht: Simon Yoshida / Guilherme Gameiro Alves / Pavel Savin / Takuya Sumitomo
Wilfried, Albrechtov prijatelj: Ovidiu Muscalu / Arnau Velazquez Rodriguez
Hilarion, šumar: Adam Harris / Simon Yoshida / Taiguara Goulart / Arnau Velasquez Rodriguez
Vojvoda od Kurlanda: Azamat Nabiullin / Dan Rus
Bathilda, kći vojvode: Ivančica Alajbeg / Daria Brdovnik / Maja Šehić
Bertha, Gisellina majka: Petra Vargović Stanciu / Dunja Novković Dimanovski
Pas de deux seljana: Anamarija Marković, Yuho Yoshioka / Saya Ikegami, Mario Diligente / Hinako Shinzaki, Takahiro Tamagawa / Dora Kovač, Mario Charlo Sobrino / Rizumu Tanaka, Ossian Montematrillo / Diana Montes Mota, Mattia Baccon
Giselline prijateljice: Elizabeth Anderson, Dora Blaić, Estrella Cebrino Torres, Saya Ikegami, Anna Letizia Joly, Dora Kovač, Mutsumi Matsuhisa, Ozana Mirković Blokar, Diana Laura Montes Mota, Candela Nieto Cortes, Cristiana Rotolo, Hinako Shinzaki, Valentina Štrok, Rizumu Tanaka, Helena Troha
Seljani: Elizabeth Anderson, Dora Blaić, Estrella Cebrino Torres, Makeely Georgia Foster, Anna Letizia Joly, Vera Kreitmeyer, Ozana Mirković Blokar, Diana Montes Mota, Candela Nieto Cortes, Lada Rora, Marta Sironić, Agnese Stancanelli, Maja Šehić, Leda Šeparović, Rizumu Tanaka, Atina Tanović, Helena Troha, Paulina Žanetić, Mattia Baccon, Samuele Berbenni, Thomas Boddington, Seth Bromley Clark, Pierre Gaston, Taiguara Goulart, Giovanni Messeri, Ossian Montematrillo, Andrea Podda, Justin Popa, Arnau Velazquez Rodriguez, Vid Vugrinec
Dvorske dame: Elizabeth Anderson, Estrella Cebrino Torres, Makeely Georgia Foster, Vera Kreitmeyer, Agnese Stancanelli, Maja Šehić, Leda Šeparović, Dunja Zoričić, Paulina Žanetić
Gospoda: Samuele Berbenni, Thomas Boddington, Seth Bromley Clark, Pierre Gaston, Vito Križnjak, Ossian Montematrillo, Ovidiu Muscalu, Justin Popa, Dan Rus, Vid Vugrinec
Myrtha, kraljica vila: Miruna Miciu / Lucija Radić Palinko / Anamarija Marković / Mutsumi Matsuhisa
Vila Moyna: Anamarija Marković, Cristiana Rotolo, Diana Laura Montes Mota, Leda Šeparović, Mutsumi Matsuhisa, Saya Ikegami, Hinako Shinzaki, Valentina Štrok
Vila Zulma: Anamarija Marković, Cristiana Rotolo, Diana Laura Montes Mota, Leda Šeparović, Mutsumi Matsuhisa, Saya Ikegami, Hinako Shinzaki, Valentina Štrok
Vile: Elizabeth Anderson, Dora Blaić, Estrella Cebrino Torres, Makeely Georgia Foster, Saya Ikegami, Anna Letizia Joly, Vera Kretmeyer, Dora Kovač, Ozana Mirković Blokar, Diana Laura Montes Mota, Candela Nieto Cortes, Lada Rora, Cristiana Rotolo, Hinako Shinzaki, Marta Sironić, Agnese Stancanelli, Maja Šehić, Leda Šeparović, Valentina Štrok, Rizumu Tanaka, Atina Tanović, Helena Troha, Paulina Žanetić
--
Koncertni majstori: Mojca Ramušćak, Zvonimir Krpan
Viola solo: Danko Burić / Natalia Anikeeva
Glazbena voditeljica: Ljudmila Šumarova
Glazbeni korepetitor: Teo Visintin
Inspicijentica: Ana Vnučec
--
Giselle mnogi smatraju kraljicom romantičnoga baleta; ona je doista posve neobična pojava unutar fenomena klasičnoga baleta. Takvu atribuciju zavrjeđuje po mnogim aspektima svoje višestruko kompleksne strukture, od ideje njezinih karizmatičnih autora do dramaturgije dvaju posve različitih činova i glazbe Adolphea Adama.
Praizvedena ubrzo poslije Silfide, označila je početak novoga puta u razvoju klasičnog baleta. Suprotstavljajući realizam jedne životne priče u prvome činu fantastičnome sadržaju drugoga bijelog čina, poslužila je kao model za sva kasnija velika baletna djela. Priča je to o nesretno zaljubljenoj i prevarenoj mladoj seljančici kojoj srce prepukne od ljubavi. Ona se zatim pridruži vilinskome svijetu u kojemu obitavaju bivše zaručnice umrle prije vjenčanja i prije negoli su zadovoljile svoju strast za plesanjem.
Pronašavši nadahnuće u onodobnoj baletnoj zvijezdi Carlotti Grisi, autori su stvorili baletno djelo koje je pokazalo mnoge karakteristike tada prevladavajućega umjetničkog pravca, romantizma. Slaveći ples, djelo je sadržavalo sve elemente od kojih se sastoji složeno umjetničko djelo – glazbu, pokret, glumu, slikarstvo, a prije svega svakako ples – sve izraženo u savršenu skladu s dominirajućim umjetničkim smjerom epohe.
Balet je praizveden 1841. u Parizu u koreografiji Julesa Perrota i Jeana Corallija prema libretu koji su napisali Théophile Gautier, teoretičar romantizma, Jules-Henry Vernoy de Saint-Georges i Jean Coralli, posluživši se pričom iz knjige o vilama i duhovima velikoga njemačkog romantičarskog pisca Heinricha Heinea. Oduševivši sve na praizvedbi, Giselle je ubrzo postala kultnim djelom plesne scene, ostajući takvim sve do naših dana, sto osamdeset godina poslije.
José Carlos Martínez rodio se u Cartageni (Španjolska), a školovao se u Cannesu u baletnoj školi Roselle Hightower i u Parizu u baletnoj školi pariškoga Baleta kojemu se odmah i pridružio. Od 1988. bio je prvak Baleta pariške Opere, u kojemu je ostvario sve velike uloge baletnog repertoara. Dobitnik je mnogih značajnih baletnih nagrada, primjerice Prix Benois de la Danse, Prix de Lausanne, Premio Nacional de Danza, a japanski plesni časopis Shinshokan proglasio ga je jednim od najboljih plesača današnjice. Već deset godina umjetnički je ravnatelj španjolske Compañía Nacional de Danza.