Glazbeni put Guillaumea Belloma prilično je atipičan za glazbenika njegove generacije, budući da je studirao ne samo klavir, već i violinu, prvo na konzervatoriju u rodnom Besançonu, a zatim na Pariškom konzervatoriju. Na studiju u Parizu odlučio se za karijeru pijanista pod utjecajem izvanrednih glazbenika kao što su Nicholas Angelich i Hortense Cartier-Bresson.
Godine 2015. Bellom je dobio izvrsne kritike kao finalist Međunarodnog pijanističkog natjecanja Clara Haskil, prikladno nazvanog po velikoj rumunjskoj pijanistici koja je bila poznata i kao violinistica. Za svoju izvedbu dobio je nagradu Modern Times za najbolju interpretaciju djela Thomasa Adésa. Iste godine osvojio je prvu nagradu na Međunarodnom pijanističkom natjecanju Épinal i postao laureat Zaklade L'Or du Rhin, dok je sljedeće godine osvojio nagradu Thierry Scherz na Festivalu Glazbeni vrhunci u Gstaadu. Godine 2017. bio je nominiran za nagradu Victoires de la Musique u kategoriji najboljeg novog instrumentalnog solista. Od 2018. godine suradnik je Zaklade Singer-Polignac u Parizu.
Bellom bilježi solističke nastupe s Francuskim nacionalnim orkestrom, Nacionalnim orkestrom Île-de-Francea, Komornim orkestrom iz Lausanne, Nacionalnim orkestrom iz Montpelliera i Nacionalnim orkestrom Lorene, pod ravnanjem Jacquesa Merciera, Christiana Zachariasa, Pierrea Dumoussauda i Marzene Diakun. Bellom gaji duboki interes za komornu glazbu, a njegovo suvereno vladanje širokim repertoarom učinilo ga je vrlo traženim suradnikom, pa tako nastupa s glazbenicima kao što su Renaud Capuçon, Paul Meyer, Yan Levionnois, Victor Julien-Laferrière, Ismaël Margain, Anne Göckel, Adrien Bellom te kvarteti Hermès, Girard i Hanson. Redovno nastupa na brojnim festivalima diljem svijeta, uključujući Međunarodni pijanistički festival u Roque d'Anthéronu, Uskrsni festival u Aix-en-Provenceu, Međunarodni festival Piano aux Jacobins, Uskrsni festival i Glazbeni kolovoz u Deauvilleu, Festival des Arcs, te u Koncertnoj dvorani u Šangaju, Kraljevskoj operi u Mumbaiju i Marijinskom teatru u Sankt Peterburgu.
U njegovoj diskografiji ističu se dva albuma posvećena Schubertovim i Mozartovim skladbama za klavir četveroručno (od kojih je prvi nagrađen prestižnom nagradom ffff francuskog časopisa Télérama), snimljena s Ismaëlom Margainom za Aparté, zatim nosač zvuka snimljen u suradnji s violončelistom Yanom Levionnoisom (nagrada ffff časopisa Télérama), u izdanju diskografske kuće Fondamenta, kao i solistički album s djelima Schuberta, Haydna i Debussyja, koji je 2017. objavio Claves.
--
Fotografija (c) Jean-Baptiste Millot